قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: angiz

يۈسۈپ خاس ھاجىپ ۋە «قۇتادغۇبىلىك»

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

19

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   6.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  77293
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 6
توردىكى ۋاقتى: 3
سائەت
ئاخىرقى: 2016-10-16
يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 01:05:31 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   yarey تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-9-17 01:22  

بىزدە دۇنياغا تونۇلغان قەدىمىي ئالىملارنى خەلقئارادا ئېتىراپ قىلسۇن-قىلمىسۇن ئۇيغۇر دەپ تالىشىدىغان يامان ئادەت بار. بىز خەقنىڭ ئالىملىرىنى بىكاردىن-بىكار تالاشماي، ئۆزىمىزدىن بىر ئالىم يېتىشتۈرۈش ئۈچۈن كۈچەپ باقمايلىقمۇ، قانداق دېدىم بۇرادەرلەر؟ كەينىمىزگە قارىماي، ئالدىمىزغغا قارايلى. شۇندىلا يۈسۈپتەك نۇرغۇن ئالىملارنى، مۇتەپپەككۇرلارنى يېتىشتۈرۈپ چىققىلى بولىدۇ. بىز ئۆزىمىزنىڭ ئوغلانى بولۇشنى ئويلىماي، جىمىي ئىنسانىيەتنىڭ ئوغلانى بولۇشنى ئويلايلى. قۇرۇق تالاش-تارتىشنى قويۇپ، ئاشۇنىڭغا كەتكەن ۋاقتىمىزنى ئىلىم-مەرىپەت بەرپا قىلىشقا ئاجىراتساق، ئىشىنىمەنكى، نۇرغۇنلىغان ئۇلۇغلۇقلار يارالغۇسى.
bagdax

0

تېما

0

دوست

19

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   6.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  77293
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 6
توردىكى ۋاقتى: 3
سائەت
ئاخىرقى: 2016-10-16
يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 01:27:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇ توردا بىر قىسىم ئاماقەتلەر قىلىدىغانغا ئىشى يوقتەك، باشقا مىللەتلەرنى ئاقارەتلەپلام يۈرۈيدىكەن. ئۆزۈمىزگە دۇشمەن ئىزلىمەي، دوس ئىزلەيلۇق. زىددىيەتتىن ھىچقاچان پايدا چىققان ئەمەس. دوستلۇقنى مۇھىم بىلەيلى.

0

تېما

9

دوست

5720

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   14.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  59239
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 1871
توردىكى ۋاقتى: 43
سائەت
ئاخىرقى: 2016-10-21
يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 02:08:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
yarey يوللىغان ۋاقتى  2016-9-17 01:27
مۇشۇ توردا بىر قىسىم ئاماقەتلەر قىلىدىغانغا ئىشى يوقت ...

ماڭ قارا سەن ئەركەك -يىگىتمۇ يا ؟؟؟مەن سەن بىلەن ئىلمىي -مەدەنىي ھالدا  تارىخي ماتىرياللاردىن دەلىل ئىسپات كەلتۈرۈپ مۇنازىرلىشىۋاتىمەن !!!نوچى بولساڭ ئىنكاسىڭىغا دەلىل -ئىپات كەلتۈرمەمسەن ؟دەلىل-ئىسپات كەلتۈرەلمەي  نىمىگە بىلجىرلايسەن ؟  كىم -كىمنى ھاقارەتلەپتۇ ؟مەيدىسىدە ئەركەك تۈكى بار ئوغۇل -بالا  ئەزىمەت  دىگەن سەندەك يېتىۋالدى -ئۇششۇق بولمايدۇ !!!سەن ماڭا  ماددى -دەلىل ئىسپات كەلتۈرەلىسەڭلا بىز ئاندىن قايىل بولىمىز!بولمىسا پاداڭنى باقە ....
مەن يەنە ساڭا دەپ قوياي!!! 11-ئەسىردە كاشىغەر ،بالاساغۇن ،بارىسغان ،تاشكەنىت ،پەرغانە ،تۇرپان ،ئالمالىق (قورغاس )قاتارلىق شەھەرلەردە  بارلىققا كەلگەن ئالىملار  ئۇيغۇرغا مەنسۇپ !!!بۇنى دۇنيا  تارىخ ئىلىم ساھەسى ئاللا بۇرۇن بىكىتىپ بولغان ھەقىقەت !!!
چۈنكى :ئۇيغۇرلار تۈركىي ئۇلۇس -قەۋمى ئىچىدە  ئەڭ دەسلەپ  شەھەر مەدەنىيىتىگە كۆچكەن  قەۋىمدۇر !!!
ئىشەنمىسەڭ تۆۋەندىكىنى ئوقۇپ باق !

维吾尔族


一支是来自蒙古草原的回鹘(回纥)人,另一支是南疆绿洲上的土著居民。这两部分人于公元840年大规模汇合,至16世纪初完全融合完成。在漫长的历史发展过程中,维吾尔族人民用勤劳和智慧创造了优秀的文化,有着独特的民族风情。

“维吾尔”是维吾尔族的自称,意为“联合”。主要聚居在新疆维吾尔自治区天山以南的喀什、和田一带和阿克苏、库尔勒地区,其余散居在天山以北的乌鲁木齐、伊犁等地,少量居住在湖南桃源、常德以及河南开封、郑州等地。

维吾尔族也有属于自己独特的文化艺术,如故事集《阿凡提的故事》、音乐舞蹈史诗《十二木卡姆》、维族舞蹈等闻名中外。维族传统舞蹈有:《顶碗舞》、《大鼓舞》、《铁环舞》、《普塔舞》等;维族民间舞蹈有:《赛乃姆》、《夏地亚纳》;民间乐器有“达甫(手鼓)、“都他尔”和“热瓦甫”等。维吾尔民族医学是祖国医学的重要组成部分。

目录

1 民族名称
2 历史沿革
▪ 早期历史
▪ 唐朝时期
▪ 宋元时期
▪ 明清时期
3 民族语言
4 生活风俗
▪ 风俗
▪ 节庆
▪ 饮食
▪ 禁忌
5 民族文化
▪ 建筑
▪ 宗教
▪ 服饰
▪ 天文历法
▪ 音乐
.............................................................................................................................................................................................................  .   .   .   .  .  .
قىسقارتىلدى !!!
民族文化5

维吾尔族的天文学知识源远流长。喀喇汗王朝时期的玉素甫·哈斯—哈吉甫在其福乐智慧一书中介绍了当时的许多天文学知识,并在第五章《论七曜和黄道十二宫》中以诗歌的形式描述了七曜和黄道十二宫。作者介绍了七曜的名称、特性、位置及其出现的时间,并根据“地球中心说”列出了行星在太阳系中的排列顺序,画出了七曜星图。所谓黄道十二宫,即十二个星座,把天空中一年四季出现的可以观察到的星群分为12组。他说:“除了七曜之外,还有黄道十二宫,有的成双成对,有的孤闱独守。”明确指出了黄道十二宫在星空中相互为邻,一年中按季节出现,不断交替变换,每一个星座分别代表着不同的月份、季节。即十二宫分属春、夏、秋冬四季,每一季为三宫。他又把十二宫分属火、水、气、土四种物质。[4]  火、水、气、土不仅是构成宇宙的基本要素,而且认为生命也是四要素组合成的。他说“四要素给合,才能构成生命”。

马合木德·喀什噶里在其《突厥语词典》里也收集了许多文学的资料,如:“傍晚出现火烧云,妻儿如亲人;清晨出现火烧云,家中起哭声。”“月出晕伴生,白云浮晴空。云头堆叠起,大雨自天倾。”民间也有“月晕白,雨雪来;月晕红,天放晴”的说法。维吾尔族民间把金牛宫之七星称为“于凯尔”星座。夜行人利用这个星座定方向,如同使用罗盘。人们认为,于凯尔渐大,天气就会变化。维吾尔族谚语说:“于凯尔掠过天边,节气就属夏天。”据民间星相家的说法,于凯尔一年中有40天栖于地上,这时的天气最热,被称为伏天。40天之后,于凯尔重新升入星空,植物开始结籽。民间有“七星显,天气变;七星不坠,地温不升”的说法。维吾尔族民间还把北极星称为“铁木尔阔足克”(意为“铁桩”),并把此星作为夜间行路或军队夜出时方向的标尺。对火星、金星、土星、水星等星体予以维吾尔族的称呼,并正确认识到这些星体运动与地球气候、季节变化的规律


天文历。

维吾尔族历史上曾使用过多种历法。最早的是回纥汗国时期使用的12兽历法。12兽名称分别为:鼠、牛、虎、兔、龙、蛇、马、羊、猴、鸡、狗、猪。每12年循环一次。.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!!!

1

تېما

14

دوست

1575

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   57.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  64567
يازما سانى: 89
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 22
تۆھپە : 493
توردىكى ۋاقتى: 106
سائەت
ئاخىرقى: 2017-1-10

قىزغىن ئەزا تۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 02:32:34 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
yarey يوللىغان ۋاقتى  2016-9-17 01:27
مۇشۇ توردا بىر قىسىم ئاماقەتلەر قىلىدىغانغا ئىشى يوقتەك، باشقا مىللەتلەرنى ئاقارەتلەپلام يۈرۈيدىكەن. ...

سىڭلىم  سەن ئۇيغۇرچىنى قىپچاق تەلەپپۇزىدا ئۈگەنگەنمىدىڭ ؟؟؟ ماۋۇ مۇنبەرگە ئۇيغۇرچە ئۈگۈنۈپ  ئاندىن ئىنكاس يازغىن جۇمۇ !!!!
ئۇيغۇر تىلىدا ‹‹ئاماقەتلەر›› ، ‹‹ئاقارەتلەپلام ››دىمەيسەن !سېنىڭ قىپچاق تىلىدا يازغان ئىنكاسىڭىدىن سىنىڭ كىملىكىڭنى ئاللا قاچان بىلىپ بولدۇق !بولدى  ئوينىڭنى يۇغۇشتۇرۋال بىزگە  تەھدىت سېلىپ قورقىتالمايسەن !!! !ماڭ بېرىپ ئۆزىڭنىڭ ‹‹كۆك جال ›› مۇنبىرىڭگە  كىرسەڭ شۇ يەردە سەن  ئارزۇ قىلغان ئاتالمىش ‹‹جۈسۈپ بالاساغۇنى ››تارىخى بار !
bagdax

0

تېما

5

دوست

8362

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   67.24%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  46746
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 2755
توردىكى ۋاقتى: 72
سائەت
ئاخىرقى: 2017-1-16

تۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 02:39:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   YALMAWUZ-aR تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-9-17 02:44  
yarey يوللىغان ۋاقتى  2016-9-17 01:27
...
گۈلتېگىن مەڭگۇ تېشىنى ئۇيغۇرلانىڭكى دەپ تالاش باشىلىمىغاندۇق بۇرادەرلەر؟ بىزدە بىر يامان ئادەت بار. ئۇ بولسىمۇ جاھاننىڭ ھەممىسى بىزنىڭ دەيدىغان.

مەن سېنىڭ ئىنكاسىڭغا دىققەت قىلۋاتقىلى بىر نەچچە كۈن بولدى !  ئۇيغۇرغا بولغان زەھەرخەندىلەرچە ئىنكاسىڭىنى توختات جۇمۇ !

0

تېما

4

دوست

983

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   96.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  67024
يازما سانى: 41
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 314
توردىكى ۋاقتى: 70
سائەت
ئاخىرقى: 2017-1-10
يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 03:05:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   yorunkax تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-9-17 03:45  
yarey يوللىغان ۋاقتى  2016-9-17 01:27
.收藏238有用+1已投票
[url=]30[/url]


玉素甫·哈斯·哈吉甫 4870924472078038050.jpg
玉素甫·哈斯·哈吉甫(Yusuf Khass Hajib),全名玉素甫·哈斯·哈吉甫·巴拉萨衮尼(阿拉伯语:يوسف خاصّ حاجب;维吾尔语:يۈسۈپ خاس ھاجىپ‎,英语:Yusuf Khass Hajib Balasaguni)是喀拉汗王朝时期著名诗人。出生于巴拉萨衮城,今吉尔吉斯斯坦托克马克附近的名门世家,后移居喀什噶尔
年轻时受到良好的教育,成为知识渊博的学者。其著作语言清新、形象、生动,其内容涉及政治、经济、军事、法律等重大社会问题,不仅在突厥语诸民族文学史上占有重要地位,而且是研究喀拉汗王朝的重要史料。

中文名  :   玉素甫·哈斯·哈吉甫   外文名  :    Yusuf Khass Hajib   别    名  :  阿吉·玉素甫  国    籍  :   喀拉汗王朝    民    族  :   回鹘(维吾尔族人)   ئۇيغۇر出生地  :   巴拉萨衮(吉尔吉斯斯坦布拉纳) 出生日期 :  1019年      逝世日期 :     1085年    职    业:   伟大的思想家,文学家,诗人信    仰  :   伊斯兰教 代表作品:  《福乐智慧》《百科书》《政策书》
福乐智慧(古典长诗) 3180385761953884050.jpg

《福乐智慧》是1069~1070年创作的,作者是玉素甫·哈斯·哈吉甫。作品表现了祖国中原汉文化与回鹘传统的有机融合。 国外有研究者认为, 整个喀喇汗朝, 是生活在中国文化的影响之下的。作品中的散文体序言则更是直截了当地说 “它以秦国哲士的箴言和马秦学者的诗篇装饰而成” ,从而明确表现了它同祖国文化的内在联系。

作品名称福乐智慧作品别名赐予幸福的知识创作年代1069~1070年作    者玉素甫·哈斯·哈吉甫
目录



福乐智慧作者目录编辑
11世纪维吾尔族诗人﹑思想家﹑政治活动家玉素甫‧哈斯‧哈吉甫撰。 中国维吾尔族11世纪中期富于哲学思
想的文学著作。原名为《赐予幸福的知识》。《福乐智慧》是约定俗成 的译名。作者玉素甫·哈斯·哈吉甫(约1010~1092), 是维吾尔族的诗人和思想家。作品采用中世纪诗歌中的玛斯纳维(双行诗)形式,以阿鲁孜格律中的木塔卡尔 甫韵律写成。全书共85章,另有3首箴诫诗,共13290行 (不包括后加的序言)。成书于1069~1070年。尤素甫‧哈斯‧哈吉甫于11世纪初叶出生在喀拉汗王朝的首府巴拉萨衮(又称“虎思斡耳朵”﹐遗址在今苏联吉尔吉斯共和国楚河南岸)﹐后来生活和创作於喀拉汗王朝的又一政治文化中心喀什噶尔。在他50多岁时﹐于1069至1070年﹐完成此书﹐并把它奉献给当时喀拉汗王朝的君主阿布‧阿里‧哈桑‧本‧苏莱曼‧布格拉汗。布格拉汗对这部巨著十分赞赏﹐授予尤素甫以“哈斯‧哈吉甫──御前侍臣”的称号﹐让他在宫廷供职。卒年不详。

福乐智慧内容简介 5786844046194843310.jpg

《福乐智慧》意为赐予幸福的知识,由82章(13288行)组成。其主要表述治国之理与作者自己的哲学,道德思想,以独特的方式,即塑造四个人物形象﹕国王“日出”﹐大臣“月圆”﹐月圆之子“贤明”﹐大臣的族人﹑修道士“觉醒”﹐以优美而易懂的词汇分别向人们表达了“公正”﹑“幸运”﹑“智慧”﹑“知足”(一作“来世”),反映当时人们劳动人民企望统治者持法公正﹑抑制贪欲﹐使百姓得以休养生息﹑和平安宁的愿望,给予统治者以公平公正为核心,建立一个理想王国的建议与忠告。《福乐智慧》与唐太宗遗著《帝范》虽不属于同一时代的作品,但其思想与之相似。
维吾尔族古典长诗。 以喀什噶尔为中心的喀喇汗王朝,在木萨。阿尔斯兰汗在位年代,已经为经济和文化的繁荣奠定了厚实的基础。11世纪中叶,宗教战争渐趋平息之后,喀什噶尔更呈现出欣欣向荣的景象,吸引了西部王朝和中亚的大批文人学者,来东部喀喇汗王朝的王都或求学深造,或著书立说以搏取功名,从而大大推动了喀什噶尔文化事业的发展,诞生于王朝西部巴拉沙衮名门世家的阿吉·玉素甫,就在这时来到了喀什噶尔。长诗塑造了四个人物形象﹕国王“日出”﹐大臣“月圆”﹐月圆之子“贤明”﹐大臣的族人﹑修道士“觉醒”﹐他们分别代表了“公正”﹑“幸运”﹑“智慧”﹑“知足”(一作“来世”)。故事情节很简单﹐主要是通过这四个人的对话﹐表达了作者的政治理想和哲学观点。作者认为﹐要使国富兵强﹐首先要使人民富裕。为此﹐国家应以“公正”为基石﹐要有良好的法度﹔执法者应对国人一视同仁。国君好比牧人﹐庶民好比羊群﹔牧人必须看护好羊群﹐使之免遭野狼之害。国君对侍臣民﹐要恩威并用﹐要崇尚知识﹐尊重学者﹐任用贤良﹐以知识和智慧治理国家。今世短暂﹐幸运无常﹐国君无须聚敛财富﹐而应广积善德﹐留下好的名声。书中还论述了大臣﹑将领﹑侍臣﹑司库大臣﹑使节等各类宫廷人员应具备的条件﹐还论述了如何对待学者﹑诗人﹑农民﹑牧民﹑工匠﹑医生﹑贫民等各阶层人民。通过这些﹐为人们勾画出了作者心目中的一幅理想之国的画面。这些对於抑制统治阶级的横征暴敛﹑贪得无厌﹐对协调君臣关系﹑统治阶级和劳动人民之间的关系﹐促进社会的稳定繁荣都是有一定的进步意义的。在一定程度上反映了劳动人民企望统治者持法公正﹑抑制贪欲﹐使百姓得以休养生息﹑和平安宁的愿望
.. a8ec8a13632762d063a609dda0ec08fa513dc63c.jpg
玉素甫·哈斯·哈吉甫的《福乐智慧》,是用回鹘文(古维吾尔文)写成的第一部大型文学作品。由于作者是一位“有节制力的笃信宗教的穆斯林学者”,因而作品在各方面不同程度地受到阿拉伯和波斯文化的影响。长诗之名《福乐智慧》(直译为“带来幸福的知识”)以及采用阿鲁孜格律马斯纳维形式(为阿拉伯诗歌韵律)写作,就是上述影响的明显表现。但他毕竟借此开创了维吾尔诗歌古韵律双行体的先河,而且全诗思想深邃、句式优美、韵律严谨、艺术手法娴熟,不愧是耸立在维吾尔古文化史上的第一座文学丰碑。《福乐智慧》正文长达 13000馀行﹐用阿鲁孜诗律﹐以玛斯纳维体(双行体)写成。 5786844046194843328.jpg

بەك توغرا دەپسەن  ئۇكام !!! بىز  ئۆزىمىزنىڭكى پۇل -ماللىرىمىزدىن  ئاچكۆز سوپى -ئىشان كەمبىغەللەر تالاشسا   , ئىچىمىز ئاغرىپ بىرىۋىتىدىغان كەڭ قورساق مىجەز  خۇسۇسىيەتىلىرىمىز بار !بىز دوسىت ئىزدەيمىز ئۇكام !لىكىن دوستىمىز ئاچكۆز - نىيتى يامان بولسا بۇنداق دۇسىتنى يەنە دوسىىت دەمدۇق ؟
سەۋىيەرىڭ بولسا مۇنۇ 福乐智慧 خەتنى  بەيدۇغا كىرىپ چىكىپ كۆرۈپ باقە !<<قۇتادغۇ بىىلىك>>نى كىم يېزىپتۇ ؟
جۇڭگۇدا 56مىللەت بار ،ھەممىسى قەدىمدىن..........كەلگۈسىگىچە ..... بىزنىڭ  ئەڭ يېقىن دوستىللىرىمىزدۇر !بىز جۇڭگۇدىكى خەنزۇ ،موڭغۇل ،زاڭزۇ (تىبەت )قازاق،تۇڭگان   قاتارلىق ھەر مىللەت خەلىقى   ئۆز ئىچىگە ئالغان  مىللەتلەر  بىلەن يېقىن دوسىتلىقىمىزنى ۋە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى پۈتۈن كۈچىمىز بىلەن قوغداپ  كىلۋاتىمىز ۋە مەڭگۈ قوغدايمىز  !!!لىكىن  سەن يالغان تارىخ ياساپ  يۈسۈپ خاس ھاجىپنى  بىزدىن  تارتىۋالماقچى بولساڭ بىز جۇڭگۇدىكى ھەر مىللەت  خەلىقى  بىلەن  ئۇيۇلتاشتەك ئىتتىپاقلىشىپ ،قىرغىزىستاننىڭ ئاتالمىش ‹‹جۈسۈپ بالاساغۇنى ›› ئوينى ئارقىلىق ‹‹قۇتادغۇبىلىك ››نى بىزدىن تارتىۋېلىشىغا قەتتى  يول قويمايمىز !!!
يۈسۈپ خاس ھاجىپ بۆيۈك جۇڭخۇا خەلىق جۇمھۇرىيىتىگە ۋە ئۇيغۇرغا مەنسۇپتۇر !


سەن تولا سامانغا سۇ باشلىماي دەلىل -ئىسپاتىڭ بولسا كۆرسەت بولمىسا جىم ياتە !!!
搜索

0

تېما

9

دوست

3394

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   46.47%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  58132
يازما سانى: 253
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 1047
توردىكى ۋاقتى: 493
سائەت
ئاخىرقى: 2017-1-20
يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 03:10:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kyrgyz2 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-9-17 03:12  
تارىخچى يوللىغان ۋاقتى  2016-9-17 02:08
ماڭ قارا سەن ئەركەك -يىگىتمۇ يا ؟؟؟مەن سەن بىلەن ئىلمى ...

تارىخچى ئەپەندىم، سىز بىلەن مۇنازىرە قىلـمايمەن دەپ ئويلىغانتىم، يەنە يىزىشقا مەجبۇر بولدۇم. يىزىۋاتقان ىنكاسىڭىزنى مەلۇم شەيىگە قارىتىڭ، ئۇمۇملۇققا قارىتىۋالـماڭ، مۇشۇنداق قىلسىڭىز مەنمۇ سىزگە ىنكاس يازمىغان بولاتتىم(مۇشۇ تىمىدىكى ىنكاسىڭىزغا نەزەر تاشلاڭ).
   تارىخچىلار ھەرگىزمۇ توردىكى پارچە پۇرات ئۇچۇرلارنى ىسپات قاتارىدا كۈتەرمەيدۇ، لىكىن بۇ سىزدىكى ناھتى ىغىر مەسلە. ھەقىقىي تارىخچىلار ئۇمۇمىي تارىخنىڭ گورزىنتال تەرەققىيات يۈلىنىشىنى بىلەلەيدۇ، شۇڭلاشقا كۈپىنچە مۇنازىرىدە يەكۈنى كۈز قاراشنى ئوتتۇرىغا قويۇدۇ. لىكىن، سىز يىشىڭىزنىڭ چوڭ بولغىنى بىلەن ئۇمۇمىي تارىخى چۈشەنچە تىخى يىتىلـمەپتۇ، يىتقلدۈرگىدەك مەقەنى تەييارلىسىڭىز بولغىدەك.....  سىياسى ئۈچۈن خىزمەت قىلىدىغان تارىخ بىلەن ئەمەلىي تەتقىقات مىتودى ئاساسىدىكى تارىخنىڭ نىمىلىكىنى ئايرىۋىلىپ ئاندىن سۈزلىسىڭىزمۇ كىچىكمەيسىز

5

تېما

1

دوست

9677

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   93.54%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11972
يازما سانى: 831
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 616
تۆھپە : 2510
توردىكى ۋاقتى: 437
سائەت
ئاخىرقى: 2017-1-1
يوللىغان ۋاقتى 2016-9-17 03:14:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   isyankarman تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-9-17 03:40  

ئىلگىرى نامىنى ئاڭلىسا كىملىكىنى بىلگىلى بولمايدىغانلار ئۆي ئايرىپ چىقىپ رازى بولماي، ئاكىسىدىن مىراس تالىشىۋاتىدۇ. ھە راست بىر مەسلىنى سوراپ باقسام......جوڭگۇنىڭ داڭلىق شائىرى لى بەي نەدە تۇغۇلغان بولغىيتى؟ قايسى مىللەتكە تەۋە بولغىيتى؟ قايسى يىزىقتا شېئىر يازغان بولغىيتى؟ ھازىر قايسى مىللەتنىڭ شائىرى؟
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )